Është quajtur Overture, por për të gjithë është në fakt trashëgimtari i Concorde, aeroplan mitik që mbante pasagjerë nga Londra në Nju Jork në 3 orë e 20 minuta deri në fillim të viteve 2000. Pothuajse duket si një pikë uji : i njëjti profil, kapaciteti i njëjtë i ngarkesës së kufizuar (mbart 55 pasagjerë), forca e njëjtë shtytëse për të arritur dyfishin e shpejtësisë së zërit.

Overtura është në ndërtim e sipër në Shtetet e Bashkuara, falë fillimit të Boom Supersonic, i cili sapo ka lëshuar një përditësim mbi gjendjen e artit të projektit. Në mënyrë të veçantë, Boom Supersonic ka njoftuar se deri në fund të vitit 2019 do të ketë paraqitjen zyrtare të modelit të parë të testimit të avionit dhe se testet e para të fluturimit do të mbështeten në vitin 2020.

Megjithatë, duhet të thuhet se testet do të jenë një version më i vogël në krahasim me projektin e linjës Overture: Eksperimentet do të kryhen me një model me dy pasagjerë që do t’u lejojë projektuesve dhe inxhinierëve të mbledhin të dhëna të dobishme për të përfunduar projektin kryesor kjo është e detyruar të bëjë një version të madhësisë së jetës. Ky ndryshim i pavlefshëm ndryshon në datën e skadimit të fluturimeve të para komerciale të aeroplanit, që është periudha 2025-2027.

Në më pak se dhjetë vjet, pra, do të kthehet një medium portent, i aftë për të arritur një shpejtësi maksimale prej 2.700 km / h me një autonomi prej 8.300 km. Overtura do të mbulojë distancën ndërmjet Londrës dhe Nju Jorkut duke marrë 3 orë dhe 15 minuta: pesë minuta më pak se Concorde e vjetër dhe, mbi të gjitha, më pak se gjysma e 7 orëve të nevojshme sot me një avion normal. Gjithmonë tre orë për të fluturuar nga Milano në Big Apple. Nga Sydney në Los Anxhelos ajo do të marrë 6 orë dhe 45 minuta në vend të 15 orëve tani.

Një mrekulli e ngjashme në mënyrë të pashmangshme ngre shqetësime në lidhje me qëndrueshmërinë mjedisore: është vetë nisja që e shpërndan atë, duke deklaruar se sasia e CO2 e emetuar në atmosferë nga operacionet e fluturimit do të jetë zero. Për të eliminuar emetimet do të sigurohet një sistem i konvertimit në dioksid karboni natyrisht i pranishëm në atmosferë, i cili pastaj do të përdoret si lëndë djegëse për avionin.

Leave a Reply

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *

*